دفاع مقدس
8سال دفاع مقدس
 
 

شفقنا افغانستان-حدود سه روز پیش رسانه های عرب زبان به نقل از صفحه "مجتهد" که از پر مخاطب ترین صفحات در شبکه تویتر است، خبر وخیم بودن حال «ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی را منتشر کرده و حتی برخی از رسانه های عرب زبان با انتشار تحلیل هایی از مرگ وی خبر دادند.

 
در واقع آنچه که صفحه "مجتهد" که به نظر می رسد به یکی از شاهزادگان ارشد رژیم آل سعود مربوط می شود، فاش کرده بود، وخیم بودن حال پادشاه سعودی بوده و وی نوشته بود که تنها کسی که اجازه دیدار با او را دارد شاهزاده "متعب" پسر ارشد ملک عبدالله است.
 
هر چند بسیار از رسانه های عرب زبان ضمن تأیید وخیم بودن حال ملک عبدالله، خبر مرگ پادشاه سعودی را شایعه دانستد اما اکنون و بعد از گذشت حدود سه روز از انتشار آن خبر، خبری دیگر در این باره در فضای مجازی منتشر شده که قابل تأمل است.
 
به نقل از شیعه آنلاین،بسیاری از صفحات وابسته به کاربران عرب زبان به ویژه کاربران سعودی مدعی شده اند که ملک عبدالله نزدیک به یک هفته است که از دنیا رفته اما در حال حاضر که بیش از 3 میلیون حاجی در حال ادای مناسک حج هستند و بیشترشان غیر عربستانی هستند، آل سعود نگران اعلام خبر مرگ ملک عبدالله است.
 
به نوشته این صفحات اجتماعی، آل سعود ترس و واهمه شدیدی دارد که مبادا در صورت اعلام خبر مرگ پادشاه سعودی، اوضاع داخلی این کشور بهم بریزد و جمعیت میلیونی حجاج نیز به کمک افکار عمومی معترض سعودی بیایند و به وخیم تر شدن اوضاع داخلی و ناامنی در عربستان دامن بزنند.
 
در این میان برخی صفحات این موضوع را به حجاج نیز ربط داده و با خیال متوهم خود به داستان پردازی پرداخته و نوشتند: اگر آل سعود در حال حاضر خبر مرگ ملک عبدالله را اعلام کند، حجاج با کمک معترضان سعودی علیه آل سعود قیام خواهند کرد و کشور را بهم می ریزند از همین رو آل سعود تصمیم گرفته چند هفته ای خبر مرگ پادشاه را به تعویق اندازد تا مناسک حج به پایان برسد و فضای اعلام خبر به طور کامل آماده شود!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 21 دی 1393برچسب:, :: 16:52 :: توسط : محمد رضا بوربور شیرازی

درباره وبلاگ
این وبلاگ درمورددفاع مقدس می باشد
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دفاع مقدس و آدرس defaemoghadas1359.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 260
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 260
بازدید ماه : 748
بازدید کل : 108192
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1